Friday, October 29, 2010

Inner hitam

Saya telah membeli satu inner hitam dari viruspadu.com . beliau baru menjinak-jinak kan diri dalam perniagaan. so, semasa di menyoutubekan cara-cara pemakaiaan tudung tu, terbekanan pulak ngan inner hitam tersebut.. lalu saya pun telah mengorder disamping memberi sokongan kepada beliau..  sila lah ke blog beliau yer.. cantik2 jugak tudung yang dipamerkan.. next yer mah..















Nie nak story mory nie. saya msg2 lah jemah bukan nama sebenar, nak tanya pasal inner yang saya order tu. sepatutnya semalam dah sampai. coz kelmarin lagi dia dah poskan. so, kecoh lah sekejap. tgk internet suma nak cek tracking no. kenapa tak sampai2 lagi why..why..why...

so, rupa2nya si jemah nie guna pos express.. saya pun tak tanya dia guna kaedah apa. biasa2 yang saya pernah order via online, diorang guna pos registered. so, tau2 posmen dah terpacak kat depan pintu off. sign, dapat barang. kalau pos express, dia letak kat pos surat jer lah.. pandai2 lah ko cari. hahahaa..

takpe mah.. barang kamu pun dah selamat sampai. tqvm. semoga sukses..

No comments:

Related Posts with Thumbnails